Prins Harry och Pippa....fniss

På begäran av min kollega Henka ska jag lite kort kommentera den påstådda romansen mellan Prins Harry och Pippa Middleton.

Jag ska dessutom försöka att inte skämta om hennes namn.

Ska sanningen fram så vet jag faktiskt inte ett skit om detta. Prins Harry är rödhårig va? Antagligen har han problem med att vistas i solen längre än fem minuter också. Han gillar förmodligen te.

Pippa....ja hon heter Pippa. Inget konstigt med det. Inget alls. Hon är känd för sin stjärt. Har jag hört. Det ordvitsades friskt i sms-insändarna i Göteborgsposten. Det funkar så här på västkusten, ordvitsandets hemvist.

Annars då? Ja, tydligen har de en romans. Vad det nu innebär? Har de befunnit sig i samma land samtidigt? En pigg paparazzifotograf har photoshoppat ihop dem i en bild och sålt till någon skvallerblaska? Ingen aning.

Känner att min grävande journalistik har sina begränsningar.

Hon har en syster som heter Ligga också.

Fan, kunde inte hålla mig.



Hej jag är britt. Ser ni väl?

//Andreas

Kommentarer
Postat av: Henka

Jag är ombord.



Jag hade förväntat mig mer raka rör när det gäller utseendefixering och de uppenbara skillnaderna i vem som, rent hierarkiskt, ligger i topp. Pippa ligger ljusår före Harry på genetikstegen och det finns inte en kromosom i universum som skulle kunna tro att det någonsin kommer att bli dem. Men rent outtalat i ditt inlägg så belyste du precis detta ändå. Om man läser mellan raderna.



Så ja, nu fick jag lägga mig i också.

2011-06-27 @ 20:22:16
URL: http://samtalarna.blogg.se/
Postat av: Henka

Pippa får sitt roséglas påfyllt på soldäck medan Harry är nere i hytten och smörjer in sig med solskyddsfaktor 80. Det. funkar. inte.

2011-06-27 @ 20:25:01
URL: http://samtalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0