Humor i förlängningen

Idag fick jag lära mig något nytt. Det finns ett begrepp som kallas ”attackrunk”, eller ”speedwank” eller dylikt. Ja kärt barn har många namn. Det går till så att när du inte bor själv, utan har mamma eller sambo eller liknande hemma, så ska du sitta i startposition på ditt rum och ropa på t.ex din mamma att hon ska komma dit. Sen gäller det att från slakt tillstånd försöka utföra en fullständig onanisession, med utlösning, rengöring och upptorkning innan hon hinner öppna dörren.

En rejäl utmaning sannerligen!

Vad är då det roliga med det här då? Förutom det uppenbara?

Min humor fungerar nästan alltid så att jag tycker det som är det roligaste är bakgrunden. Eftersom uttrycket finns så borde det ju rimligtvis finnas någon som gjorde detta först av alla, och så blev det tillslut en myt av det. Men nånstans, som sagt, satt en gosse nånstans i världen och ropade ”mamma, kan du komma hit ett tag?”. Lyckades han på första försöket? Lever han idag? Eller blev han arkebuserad?

En annan myt jag funderat över är ju runkbulle. Man hör alltid om någon som känner någon som deltagit i denna tävling, men jag har svårt att tro på det. Men återigen, ingen rök utan eld. Någon måste någon gång ha deltagit i detta och ätit bulle med ”glasyr”.

Nazismen tycker jag är kul också. Om man tänker på bakgrunden. Det satt ett gäng killar ( ja det var definitivt killar, för kvinnor kommer inte på såna här korkade idéer ) och funderade:

-Jag har en idé till en ideologi! Den heter nazism!

-Jaha vad går den ut på då?

-Ja först och främst att vi är bäst! Fast vi inte kan nåt eller vill nåt! Men vår ras är ju bäst, så då måste vi ju döda folk.

-Vilka då?

-Ja alla andra såklart! Och så förstör vi en massa på vägen.

-Coolt! Får man ha uniformer?

-Självklart! Ridbyxor is the shit!

-Ja men sieg heil då!

-SKÅL! Nån som har mer opium?….

Jaja religion och politik är kul om man kan se den absurda och humoristiska sidan.

Tills nästa gång: GAS GAS!


 

Får det vara lite glasyr?

 

//Andreas


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fruktansvärt tråkigt.

2011-06-27 @ 22:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0