Vi ökar på flödet lite

Vi måste komma igång med lite fler inlägg på den här sidan nu. Här är lite bilder från en trevlig kväll på Strandvägen i Stockholm för några veckor sedan. Minns inte vad stället hette men om ni tittar noga i bakgrunden så ser ni Simon och Thomas från programmet "Design Simon och Thomas".

De sitter och ger varandra våta blickar och yttrar säkert saker som: "The importance of a fint vardagsroom" eller liknande. Jag försöker se mig dem i sängen tillsammans. "Oh Thomas... i like when you knallar mig hard in the rumpa." Nej, låt oss stoppa här.







Där är jag. Eller så är det inte det. Ingen vet helt säkert.

-Henka

Kommentarer
Postat av: Äm

Henka! Kommentarer vill du ha och kommentarer ska du få, jag visste inte ens att det fanns en ny blogg.



Men du själv får nog så att säga step up ditt game lite i kommentarbranschen!

2010-07-24 @ 00:25:19
URL: http://charmelie.wordpress.com
Postat av: E

Jo Henka, alla vet att det där är du.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0